Üsküdar Amerikan Koleji'nde Psikoloji Çalıştayı'na katıldık...

Okulumuz Felsefe Kulübü 13 Nisan Cuma günü Üsküdar Amerikan Koleji'nde Psikoloji Çalıştayı'na katıldı. Bu çalıştayın bu yılki konusu "Sosyal Biliş" olarak belirlenmişti. Felsefe Kulübü öğrencileri Aslin Çizmeciyan, Liana Cingöz, Diana Kemaneci, Laris Damla, Evita Esgici, Nayiri Delgi, Maria Umuç, Arman İvanyan, Robert Demir, Rita Kaldılı "Reklamların Toplumsal Sorunları Normalleştirmesine Sosyal Biliş Açısından Yaklaşım" konulu bir sunum gerçekleştirdiler. Maltepe Üniversitesi Yardımcı Doçent'i Ferzan Curun projeleri değerlendirdi.

Haftalardır süren telaşın ardından Üsküdar Amerikan da ki serüvenimiz gayet başarılıydı okulumuzun açısından başarılı olduğumuzu düşünüyorum Esayana yakisir bir tavırla temsil ettik. Bu sunumun bize eğitimsel açıdanda birşeyler kattığını düşünüyorum.

Nayiri Delgi

Projemizde reklamları inceledik. Reklamların gerçek yüzünü gördükten sonra kelimenin tam anlamıyla bir aydınlanma yaşadık,bir papatya gibi açtık diyebilirim. Projemizi sunarken insanların aklında ufak da olsa kalıp,yüzlerinde tebessüm oluşturabildiysek ne mutlu bize. Bu projenin bize katkısı çok büyüktü. Artık uyanmamız ve insanları da uyandırmamız gerekiyor. Eğer geç kalıp papatyaları sulamazsak, solacaklar.

Aslin Çizmeciyan

Bu projeye başladıktan sonra reklamları daha çok incelemeye başladım. Reklamların asıl amacı nedir , bize ne mesaj vermeye çalışıyor diye düşünmeye başladım. Projenin yapim aşamasında hepimiz büyük bir emek harcadık ve bugün emegimizin karşılığını insanların bizi izlediklerinde verdiği tepkiyle aldık. Gerçekten çok güzel bir projeydi herkesin emeğine sağlık

Rita Kaldılı

Bugün üzerinde çalıştığımız projeyi Üsküdar Amerikan Lisesi'nde sunmaya gittik. Çok farklı bir heyecandı. Hep beraber çalıştık ve çabaladık, bu proje için. Ve sonuç bence çok güzeldi. Konumuz "Reklamlarda Toplumsal Sorunların Normalleştirilmesine Sosyal Biliş Açısından Yaklaşım" dı. Gerçekten ilgi çekici bir konuydu ve son zamanlarda çok tartışılan bir şeyi ele almaktaydı. Yani reklam. Bu projeyi arkadaşlarımla hazırlarken birçok şey öğrendim. Bu yüzden bu proje bana yeni kapılar açmış oldu. Eğlenceli bir gündü. Emeğimizin karşılığını kesinlikle aldığımızı düşünüyorum. Umarım herkes yanı başında olan farketmediği birçok şeyi bizim gibi farketme fırsatı yakalar. Fırsat insanın kapısını iki kez çalmaz. Birinci de en iyi şekilde değerlendirmeye çalışın.

Maria Umuç